Janarahof
Juli 30, 2010, 04:05:40 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

"In a perfect world, every dog would have a home and every home would have a dog."

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: 1   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: waar ik op zou letten...  (gelezen 1006 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
jewel
Niet-actieve lezer
Newbie
*

« Gepost op: Juni 21, 2009, 06:30:24 »

Ik zou letten op:

-ben ik welkom als er GEEN pups zijn. Mijn eigen ervaring was dat alleen tegen de tijd de fokkers pups verwachten je mocht komen kijken en verder niet.Op uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.
-hoe zien de volwassen doggen eruit?
-hoe zitten de honden er bij? Bv kenneldieren of leven ze in huis
-hoe sociaal zijn de doggen naar je toe en kunnen ze overweg met alle andere dieren daar aanwezig
-hoeveel tijd steekt men in de honden en wat doen ze met ze
-wat voor verhaal steekt de fokker af, komt dit natuurlijk over of is het een soort opgelepeld verhaal
-wat weet men eigenlijk van de lijnen af en wat kunnen ze je verders nog allemaal vertellen
-worden ook de negatieve kanten belicht zoals onderhoud, medisch en dingen die de fokkers gewoon zegt dat het kan gebeuren of wel eens gebeurd is
-zitten ze niet te pushen om een pup te verkopen
-praat men niet steeds negatief over welke fokker dan ook
-hoe delen ze alle verder info met je

en al wat ik nog meer ben vergeten, voeg ik nog wel toe
Meld dit bericht aan de moderator   Gelogd

De geschiedenis kent meer voorbeelden van de trouw van honden dan van vriendentrouw!

Patty
Janara
Administrator
Newbie

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #1 Gepost op: Juni 21, 2009, 06:43:16 »

Super: eigenlijk hadden we misschien beter eerst een vragenlijstje gemaakt vooraleer we bij de fokkers begonnen te schrijven. Als er nog wat vragen bij komen, moeten degene die iets over fokkers geschreven hebben, die vragen ook maar beantwoorden en dan voeg ik ze toe aan hun lijstje.
Meld dit bericht aan de moderator   Gelogd

"Never argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Pagina's: 1   Omhoog
  Print  

Ga naar: