Janarahof
September 08, 2010, 03:04:56 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

"In a perfect world, every dog would have a home and every home would have a dog."

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: 1   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Mededeling: huisregels  (gelezen 960 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Janara
Administrator
Newbie

Geslacht: Vrouw

« Gepost op: Augustus 09, 2006, 03:16:59 »

Eigenlijk hoort hier nu een lange lijst te staan met alle regels waar iedereen zich aan moet houden. Ik ga er echter vanuit dat iedereen wel een minimum aan beleefdheidsre gels kent, zodat ik die hier niet meer helemaal uit de doeken moet doen.

Daarbij denk ik dat iedereen weet dat het internet een virtuele wereld is, waar sommige mensen misbruik van kunnen maken en zich daarbij machtig voelen omdat het anoniem is. Dat soort mensen hoort hier niet thuis en zal hier dus niet lang aanwezig zijn. Ik ga er dus ook vanuit dat iedereen elkaars privéleven respecteert en zomaar geen privémails of andere privé zaken doorgeeft aan anderen of op het forum zet.

Ieder heeft recht op zijn eigen mening, mits die met respect voor anderen geuit wordt. Mocht het ooit toch echt uit de hand lopen, is het alleen de beheerder/moderator die erover beslist om een lid te waarschuwen of al dan niet te verwijderen of de discussie te sluiten.

Gelieve ook op uw (geschreven) taal te letten. Even nalezen of er geen fouten instaan is maar een kleine moeite en zo wordt het soms ook duidelijker voor de anderen om te begrijpen wat er staat.

Voor de foto's en de banners zijn er groottes waar iedereen rekening mee dient te houden. Deze zijn uiteraard richtlijnen; het is dus niet zo dat als iemand z'n foto 1 pixel te groot is, deze zal verwijderd worden.
Een foto mag niet groter zijn dan 640x480
Een banner mag niet groter zijn dan 320x240
Deze maten zijn makkelijk aan te houden, omdat het standaardmaten zijn op photobucket.

LET OP: op ELK forum, smf of phbb of nog iets anders, kunnen de beheerders de privé berichten lezen. Ik laat de pb's hier wel gebruiken, maar verwittig hierbij wel even dat je beter je mailadres zichtbaar zet voor iedereen of je msnadres even vermeldt, zodat mensen je ook écht privé kunnen bereiken. Of maw gebruik je pb (overal) alleen om iemand te vragen even een ander adres door te geven, waar je dan je bericht naartoe stuurt.

Wie een maand niet meer aanwezig geweest is wordt terug op non-actief gezet en moet zich dan weer eerst aanmelden in de voorstelhoek om opnieuw toegang te krijgen. Wie alleen komt om te kijken wat er allemaal geschreven wordt, maar zelf niet actief meedoet, wordt ook op non-actief gezet. Dit is om de privacy van de anderen toch een beetje te kunnen garanderen.
Meld dit bericht aan de moderator   Gelogd

"Never argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Janara
Administrator
Newbie

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #1 Gepost op: Juni 21, 2009, 07:46:17 »

Dit forum bestaat uit 2 delen. Enerzijds het gedeelte waar mensen die een pup willen aanschaffen, heel veel zinvolle informatie kunnen vinden.
En anderzijds een gewoon forum boordevol informatie, foto's, herinneringen, verhalen, ervaringen, enz ... kortom alles over het leven met een dog! Dit laatste deel zit een beetje in de privé sfeer en is niet voor iedereen toegankelijk.
Meld dit bericht aan de moderator   Gelogd

"Never argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Pagina's: 1   Omhoog
  Print  

Ga naar: